söndag 17 januari 2016

Hej!

När antalet unika läsare ligger och pendlar mellan 200 och 300 st/dag blir man otroligt smickrad. Det är såklart roligare att uppdatera när man vet att någon läser/ser det man skriver.

Idag ser det ut att bli gymmet direkt efter jobbet. Petter och barnen är ändå i Örsjö så då kan jag tillbringa någon timme där.

Imorgon blir det med gymmet, på förmiddagen med Nowa. Sedan ska något att barnen till tandläkaren. Jag har fått papper på att Nowa ska dit men idag fick Petter en påminnelse via sms och då stod det att Natalie skulle dit. Så jag får helgardera mig och ta med båda barnen! :)

Då är denna jobbhelg snart över. Varit en riktigt bra helg, det som är lite segt är att veta att jag jobbar nästa helg med. Är ledig mycket i veckan iaf, måndag, onsdag och torsdag, det är ju skönt iaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar