fredag 8 januari 2016

Ensamma i simhallen

Igår var jag och mamma i simhallen med barnen. Hade i princip hela simhallen för oss själva. Verkade som de flesta misstat infon om att de öppnade tre timmar tidigare eftersom det är lov. Så vid 13 när vi gick hem då välde det in folk. Så jäkla gutt att gå hem då efter att ha badat i över två timmar själva :)

Inatt har barnen sovit hos mina föräldrar. Så jag och Petter åkte till Kvantum och handlade utan barn, det händer inte ofta. Sedan fortsatt planering av bröllopsdetaljer.
Ikväll efter jobbet hämtar jag barnen hos mina föräldrar för Petter är på Nybro Open. När vi träffades bodde han typ i ishallen torsdag-söndag, numera ser han Örsjös matcher och ibland finalerna under söndagen. Men å andra sidan så var jag också där en hel del förr om åren.

Då har jag bekräftat min ledighet på jobbet när vi ska gifta oss, skönt att ha det ur världen! Så jag är ledig fredag-måndag, så blir en härlig långhelg.

Känner jag någon som en duktig på att fixa naglar? Håruppsättningar? som vill hjälpa mig under någon timme innan vigseln...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar