onsdag 6 januari 2016

Mycket bröllopsplanering blir det

Känslan när allt i planeringen klaffar. Nu tänker jag inte avslöja fler detaljer förrän inbjudningarna kommit ut. Men vi har kommit en bra bit på väg idag, men så har vi suttit vid datorn några timmar med för att boka och planera med. Ringar är även beställt. En ny till mig och sedan har vi gjort om en gammal ring från Petters släkt som han ska ha.

Har så mycket jag vill göra men det är alldeles för tidigt än. Brudbukett, klänning, skor... Men jag har tid att fixa det. Så fort jag fått den sista bekräftelsen så klickar jag hem beställningen av inbjudningskort. Minimiantal att beställa var 10 st, så många behöver vi inte men får behålla några själva som minne ;)

Imorgon börjar Petter jobba igen efter varit hemma i 2,5 vecka med barnen. Jag, mamma och barnen ska till simhallen. På fredag ska barnen vara hos mina föräldrar när jag och Petter jobbar. Sedan är vi lediga ihop i helgen igen. Ledig andra helgen i rad, men sen jobbar jag två helger i rad.

6 februari ska vi på Kalmarsundsrevyn med Annelie, Fidde, Helena och Henke. Larmgatan 10 först med mat sedan revy. Nackdelen är att jag jobbar och får köra bil. Men det ska bli riktigt kul, även om revyn inte skulle vara bra har vi ju världens bästa sällskap!! <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar