söndag 4 november 2012

Veckan som kommer

Helgen har varit riktigt bra! Igår myste vi runt lite inne sedan gick vi en runda hela familjen. Eller Nattis bröt ihop (som hon gör väldigt ofta just nu) för hon ville inte gå till Netto så hon och Petter stannade på lekparken medans jag, Nowa och Tuva gick vidare. När vi kom hem gjorde Petter är jättegod viltgryta med älgkött. Åh vad gott det var!
Idag har vi grejat lite här hemma. (Visst fan jag har tvätt i torktumlaren!)... Sen åkte vi en runda till Kalmar för jag behövde pumps, behå och svarta strumpbyxor till bröllopet vi ska på på lördag i Lidköping.
Veckan som väntar blir riktigt kul! Jobb några timmar på eftermiddagen/kvällen imorgon. Ledig på tisdag sen blir det jobb hela onsdagen. Torsdag är jag ledig och på fredag-söndag har jag semester!!! Så fredagen börjar med ett besök hos frisören sen mysa en stund med barnen innan tåget mot Växjö går 15.20! Sen ska jag och några tjejer checka in på hotell sedan vidare på Ladies Night!!! Lördagmorgon kommer blir en TUNG dag för efter en massa fest och en sen natt(tidig morgon) så kommer Petter klockan 8 redan för att hämta upp mig sen styr vi (han!) bilen mot Lidköping där vi är bjudna på bröllop. Ska bli superkul. Har köpt en ny fin grön klänning, nya svarta pumps, passande behå och en supersnygg kort svart kavaj. Ska bli så kul att få klä upp sig.
Så det blir en intensiv helg med lite jobb och mycket FEST!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar