tisdag 16 juni 2015

Hålla vikten

Jaha, numera är mitt program på Viktklubb inställt på att hålla vikten. Jag trodde aldrig i december att jag skulle komma så här långt. Jag väger just nu 63 kg och är väldigt nöjd med det. Fettprocenten minskar även enligt min våg, så det känns riktigt bra.
Så snygg som jag kände mig i lördagskväll var länge sedan jag kände mig. Bara tanken på en sådan klänning fick det att vända sig i magen på mig för ett halvår sedan.

Imorgon jobbar jag 8-17 sedan tar jag midsommarledigt och efter det har jag två veckors semester. Välbehövligt.

Idag testade jag höften igen på löpbandet med mina nya skor. Jag har ju gått i dem ute men inte på bandet. Så 3 km pw på bandet och det kändes lite stramt i början sedan inget. Och känner fortfarande inget så hoppas min kropp vant sig vid dessa skor nu!

Idag har vi varit hos logopeden med Nowa. Hon har svårt för vissa bokstäver, i blir till e, och o blir till å. Och börjar ordet med s så hoppar hon över den bokstaven. Men vi har fått lite övningar sedan blir det återbesök i oktober igen. Logopeden var inte orolig och det har jag aldrig varit heller.

Sovdax! PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar