söndag 16 augusti 2015

Vardag igen

Jaha imorgon börjar vardagen igen efter en härlig sommar. Jag kör dock en mjukstart och börjar med en ledig dag, sen har jag även ledig helg på det.
Slutade semestern med att äta pizza, men imorgon är det slut på onyttigheter. Har startat ett nytt program på Viktklubb som ska följas till punkt och pricka. Har gått upp 2 kg denna sommaren, det är helt klart inte mycket men jag lovade mig själv att aldrig mer komma över 65 kg som otränad och nu ligger jag precis över 65 kg. Ska besöka Malkars imorgon för att boka en tid till min introduktion så jag kan börja använda maskinerna där och inte bara gå på pass eller utnyttja löpbanden.
Denna veckan har jag ändå varit ganska aktiv, två pw (tre med den jag ska gå ikväll), ett pass på Malkars och sen klippt gräset. Ska försöka få in minst 3 pass varje vecka. Sen fortsätta med min hemmaträning, den har också fått vila hela sommaren.

Annars har det varit en bra sommar trots att jag jobbade 4 av Petters 6 veckor av ledighet. Men jag har ju haft helt underbart väder mina två veckors semester i augusti så kan väl egentligen inte klaga.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar