söndag 17 april 2016

Bra vecka

Imorgon har jag semester. Skola/förskola/fritids är stängt så då passade jag på att ta en dag med barnen. Först blir det bhv med Nowa för att följa upp med talet. Sedan blir det Skälby med barnen. Där ska vi träffa Annelie och Helena med barn, det ser vi fram emot. Vid 16.30 börjar Nowa på Lek och Plask. Det ska bli riktigt intressant då hon är livrädd för att få vatten i och nära ansiktet :) Tror det blir supernyttigt för henne.

Haft en bra träningsvecka, varit på gymmet måndag, torsdag och söndag. I onsdags blev det en pw på löpbandet. Ätit ganska bra med så jag är nöjd med min vecka.

Imorgon tar jag en vilodag från träningen och så kör jag ett hårdpass på tisdag igen. Är ledig på tisdag med tillsammans med barnen. Så ett pass på gymmet ska hinnas med. Vid 17.00 ska Nowa få testa på att rida. Blir N. Sävsjö precis som Nattis testade på för något år sedan. Nowa har tjatat länge om att få rida och på tisdag passade det bra. Hennes nya baddräkt har till och med en häst som motiv :)

Nehej nu ska jag pussa barnen godnatt innan Springfloden börjar

Puss o hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar