måndag 13 mars 2017

Socker

Jag är en sådan socker-junkie. Idag är det omstart av systemet som gäller, röra på mig minst 3ggr/vecka. Och tänka BRA mat.
Men jag är redan helt galet sugen på socker. Min frukost bestod av 3 löskokta ägg och en stor kopp kaffe. Lite för lite jag vet, men just idag fanns inte så mycket annat att välja på som kändes okej. Brukar äta K-special med banan men banan får mig bli så sötsugen.

Det är bara att stå ut, känner ändå att jag kommit en bit på väg eftersom jag inte äter godis. Men det finns ju fullt med socker i så mycket annat som man typ inte tänker på.

Blir en tuff första dag, tur jag jobbar idag, lite lättare för då har man något att göra hela tiden och inget skafferi med hembakta muffins...

Ge mig era bästa frukosttips som mättar och inte innehåller så mycket socker.

Puss hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar