söndag 23 april 2017

Byta sovrum igen?!


Just nu är jag inne i en bra period. Maten går bra och träningen går kanon. Då är det det så himla kul, märker kanske inte massor på vågen eller på måtten MEN hyn är mycket bättre och jag är piggare och gladare. Vikten och måtten tror jag kommer med tid, det är inte faktiskt inte prio ett just nu. Må bra är mitt mål...


Natalie har börjat prata om att få ett eget rum, hon delar ju just nu med Nowa. Vilket betyder att vi måste börja renovera rummet nere i källaren så jag och Petter kan flytta ner där. Garderoben måste ut för annars får vi inte in en dubbelsäng. Sedan ville båda barnen ha vårt gamla sovrum, får väl se hur det blir där, vem som vinner den kampen. Vårt gamla sovrum är mindre än det de har idag så lite oklart om varför de båda vill ha just det rummet.


Puss hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar