Ikväll är det föräldramöte med Nowas förskoleklass. Några barn/föräldrar har jag koll på, men det ska bli kul att se om det är några mer känningar. Som sagt hamnade hon på Rubinen, så det blir inte samma vinge av skolan som Nattis går i, men Nowa har några äldre vänner från Hanemålagården på den sidan som hon känner med. Och det viktigaste var att hon hamnade ihop med vännerna från 5årsgruppen, och det verkar som alla hamnat i samma klass. Så hon är nöjd! På tisdag ska hon hälsa på sin nya klass och lärarna, det ser hon verkligen fram emot.
Puss hej!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar