onsdag 16 augusti 2017

hit me!


Förra veckan var planen att börja tänka mer på vad jag stoppar i mig. Och röra på mig mer. Jag lyckades att röra på mig lite mer. Maten gick väl sådär förutom att jag ätit mer regelbundet. Men trots det visade vågen -0.7 kg. Men jag känner mig galet pluffsig. Magen är gigantisk, måste börja träna mer styrka, innifrån. Tror Olgas bok om mammaträning är en bra början för mig. Visserligen är Nowa 6 år MEN jag har ju inget magstöd och noll muskler i ryggen. Så det är nog där jag måste börja. Men jag är så jävla svårstartad. Skulle behöva en spark i arslet. ELLER en tävling, utmaning, det vore kanon för mig!


Någom so vill tävla med mig? På något sätt, kanske veckoutmaningar med delmål. En segrare edter X antal veckor. Allt i % såklart för att det ska vara mest rättvist

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar