onsdag 2 april 2014

Äntligen minus igen!

Efter att vikten först låg stadigt på samma kg i några veckor började det gå uppåt. Men nu går det neråt igen, så nu är jag tillbaka där jag var i slutet på februari! Skönt...
Varit megaförkyld i några veckor nu, snoret rinner, ögonen rinner och jag hostar konstant. Blä, men tror det börjar ordna upp sig nu. Nu hostar jag mest på natten bara, så mycket sömn blir det inte, varken för mig eller Petter. Det kittlar konstant och jag håller andan för att inte behöva hosta. Inatt gick jag o la mig strax efter 23 och vid kvart i två hade jag bara slumrat till några gånger pga att jag hostade hela tiden! Gick upp och satte mig vid datorn en stund, då lugnade halsen ner sig. Men så fort jag la mig ner igen så började det om. Sedan vaknade Nowa kvart över tre och sen var vi vakna till kvart i fyra. Sen lyckades jag sova ända till klockan ringde 07.45... Så känner mig lite seg i kolan idag :)

Min yrsel har inte helt hundra försvunnit än. Jag har fortfarande svårt att fokusera blicken och ögonen hänger inte med riktigt ibland. Obehagligt! Men jag har iaf inte glömt något på ett tag!

Kommer kanske ett inlägg till igen senare under dagen!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar