fredag 28 november 2014

11 timmars jobb

Efter 11 timmars jobb är jag riktigt mör i hela kroppen. Huvudet har inte hängt med alls idag vilket både kollegor och kunder fått erfara. Mådde riktigt kasst ett tag då det svartnade för ögonen när jag pratade med en kund, men efter att vilat en stund och ätit en banan så kändes det bättre. Var dock lite skakis, svag och yr resten av dagen. Över 13000 steg idag, känns i benen.
Ikväll har jag lyxat till det med två lussekatter och tre pepparkakor. Det var mitt fredagsmys det, hade tänkt fuska med lite pizza men, nej, inte ikväll.
Barnen somnade tidigt, skönt. Har precis sett senaste avsnittet av The Originals. Otroligt bra spinoff på Vampire Diaries.

Har en ledig helg framför mig. Ska fixa adventsfint imorgon med barnen och sedan ska vi på stan och köpa lördagsgodis och present då Nattis ska på kalas på söndag!

Nej, jag vågade inte testa mina nya byxor idag heller. Det har liksom satt sig i huvudet på mig. Konstigt hur det kan bli.

Jag larmar alltid huset när jag är hemma själv, och det är jag glad för nu för Tuva ställde sig precis och morrade mot källardörren. Det är dock larmat där så jag kan vara lugn.

Nehej dags att göra mina situps och plankan, sedan ska jag göra Nattis sällskap i sängen. Hon har fått äran att dela säng med mig inatt. Nowa rör sig så mycket så hon fick somna i sin egna säng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar