måndag 24 november 2014

En bra känsla i magen

- 10 kg och -11 cm runt midjan sedan senaste uppdateringen. Känns så bra. Byter ut två-tre måltider om dagen mot Allevo VLCD-shake. Äter var tredje timme, så gott det går iaf på jobbet. Rör mig mycket mer på jobbet nu när jag inte står i kassan längre. Mina byxor är för stora. Idag fick jag på mig en blus i strl 38. På jobbet går jag och drar upp byxorna hela tiden. Bytte till ett par mindre för någon månad sen och nu är det snart dags att byta igen!
Gör plankan varje kväll innan sovdax.

Har inte ätit godis sedan första helgen i januari. Undviker snacks, fika, glass och läsk. Har nästan helt slutat med vitt bröd, äter laktosfritt så mycket det går. Ingen mer oboy till frukost. Små portioner och bara ta en portion. Självklart unnar jag mig lite ibland, men inte varje dag som jag gjorde förut.

Tänk om jag kanske kan våga mig på en tajt klänning snart, vore sååå häftigt att få känna sig snygg i det! Dock hatar jag min överarmar, dags att kanske lägga lite kärlek (träning) på dem?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar