måndag 29 december 2014

Lite text för ovanlighetens skull


9 timmar kvar att jobba detta året. Sen tar jag nyårsledigt i tre dagar. Har äntligen kommit ifrån kassan på jobbet. Inte en dag för tidigt. Numera jobbar jag på golvet och har hand om ett eget område. Det är så mycket roligare och mer utmanande än att stå i kassan. Jag trivs på jobbet igen!

Vikten har gått fortsatt ner, men är fortfarande en bit från där jag vill vara. Har dock varken vägt eller mätt mig på ett tag. Har väl kanske inte varit så duktig nu under jul, fikat lite. Unnade mig lite godis på julafton, så 5 skumtomtar och en aftereight slank ner. Men det kändes inte så bra så nu är det nolltolerans igen.

Nyår firas som vanligt hemma hos oss i goda vänners sällskap, 8 vuxna och 6 barn blir vi. Ser fram emot det massor, har laddat upp med vin, cider, Baileys och skumpa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar