tisdag 2 december 2014

Tillfälligheter


Jaha, är inte under 70 kg än, men riktigt nära nu. Om en vecka kanske! Sen är det "bara" 5 kg kvar. Köpte en klänning på Tradera, oanvänd med prislappen kvar. 100:- med frakt, ordinariepris 599:-. Kändes som en bra deal.
Imorgon är det jobb 8-17 igen, sen är jag ledig i 2 dagar. På torsdag ska jag till tandläkaren och sätta i en permanent lagning i min tand. I våras lagade världens mest inkompetenta tandläkare min tand, men hon glömde rengöra efter hon slipat och fyllde igen hålet så det blev en massa bakterier som åt sig upp i roten. Två veckor efter lagningen hade jag så ont att jag fick en akuttid där de fick ta bort lagningen, slipa bort en massa "död tand" och fylla igen med en tillfällig lagning för att förhoppningsvis kunna rädda tanden. Den klarade sig så på torsdag ska den tillfälliga lagningen bort.

Nehej strax dags att göra min situps sedan blir det sängen så fort Big bang Theory är slut.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar