tisdag 22 mars 2016

Börjar om

Letar ju klänningar till vigseln och hade hittat två stycken jag tyckte om. Idag hämtade jag ut dem och blev besviken innan jag ens hade testat dem. Färgen på den ena var inte alls ljusrosa som texten/bilden angav på hemsidan utan mer persikofärgad. Blä! Den passade dock perfekt på. Men vad hjälpte det när färgen var vidrig... Den andra satt också riktigt bra men var inte alls min stil. Väldigt mycket tyll och "prinsessig". Nej den får också åka tillbaka. Så nu är jag tillbaka på ruta ett, får fortsätta leta... Bra att jag är ute i god tid iaf :)

Jag är tydligen en rik latmask. Jag har råd att betala 419 kr varje månad till Malkars utan att utnyttja det. Jag har verkligen inte kommit in i det i år. Det går inte, det är så trååååkigt. Men det är ju alldeles för dyrt för att inte utnyttjas så jag får väl börja släpa mig dit. Jag behöver det ju, men det kommer liksom "viktigare" saker i vägen hela tiden... 

Dax att skippa ursäkterna och börja röra på fläsket... 

Puss och godnatt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar