tisdag 29 mars 2016

Lunchrast

Jag har varit ledig hela påsken och det har varit sååå lyxigt! Bara umgås med familjen, äta mat och mysa.
I fredags var vi och firade Petters storebror Johan som fyller jämnt om några dagar. Lördagen blev det en stund i solen, en promenad och sedan inget mer. Söndagen var väldigt lugn. På kvällen var vi hos A&F och grillade. Hade en supergo kväll med bästa vännerna. Oj vad vi skrattar när vi ses!! :)
Måndagen tillbringades hos mina föräldrar hela dagen. Mycker solande blev det, en hel del kaffedrickande och lite lunch på det.
Idag är det jobb som står på schemat igen, barnen är på förskola/fritids, imorgon och på torsdag är vi lediga igen. Sedan jobbar jag hela helgen...

Idag halvfastar jag. Shake vid 8 och 11, lunch (tacosallad) vid 14 och sedan shake igen vid 17 och 20. Fixar inte att helfasta när jag jobbar så långa dagar. Imorgon blir det antingen en stund på löpbandet eller gymmet. Måste ju ha med båda barnen så de får styra lite. Roligast är ju gymmet men enklast är ju löpbandet i källaren. Har ju lite vikter, gummiband och pilatesboll hemma med, så lite styrka kan jag ändå få in.

Nu har startskottet gått mot Beach/Bröllop 2016. Vägde mig igår för första gången på några månader. Det var inte så kul så nu måste jag ta mig i kragen! Jag är så jääävla lat, så innihelvets lat är jag...

Peace out // Latmasken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar