måndag 19 september 2016

Motivationen på topp!

Ni vet ju hur motivationen på jobbet kan gå lite i vågor. Jag har fått ett nytt ansvarsområde: Computer, så nu är allt superkul på jobbet. Även mina kollegor är kanon, då är allt så mycket roligare.

Idag fastar jag, varje måndag och torsdag. Idag var det även vägdax men det glömde jag i morse så får försöka komma ihåg det imorgon. Hoppade över mellanmålet förut för att kunna äta lite mer ikväll. Annars delar jag upp dagen på 5 måltider om ca 100 kcal per måltid. Men idag blir det tre måltider på 100 kcal och en på 200.

Jobbar bara onsdag och torsdag med denna veckan, sedan tar jag helgledigt. Hela familjen är lediga på fredag då skolan är stängd. Dock ryker bjärkarna den dagen så ledig är väl kanske inte riktigt rätt ord ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar