måndag 12 september 2016

Sofias änglar

Sofias änglar. Ett kanonbra program som jag inte kan se. Jag kan inte sluta gråta, sedan vandrar tankar och sen är hela kvällen/natten körd. Nej, ett sjukt bra och viktigt program, men nej, tyvärr, kan jag kan inte se det. Att sitta med datorn i knät medans Petter tittar funkar, för då lyssnar jag bara med ett halvt öra och väljer själv om jag vill titta eller inte!

Var faktiskt lite nervöst att ställa sig på vågen i morse. Hade ingen aning om vad den skulle visa, då jag (som vanligt) klarade vardagen utan problem och sedan kom helgen och mina hämningar släppte helt...

MEN 2.2 kg mindre på 8 dagar känns helt sjukt. Nu är jag snart under 70 kg. Jag som aldrig nånsin igen skulle upp dit igen. Bara det känns som ett misslyckande :( Men denna sommaren var galen, så mycket mat och alkohol. Och godis! Av någon anledning var det helt plötslig okej att äta godis typ hela tiden... Nu är jag tillbaka till max en dag i veckan. Förra veckan klarade jag dock utan att äta en enda bit. Känns bra!

Imorgon blir det jobb igen, sedan är jag ledig onsdag och torsdag för att sedan jobba resten av veckan. Tror vi har en massa besök i butiken i veckan, det ska bli riktigt kul!

Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar