måndag 24 oktober 2016

Nowa 5 år

Haha herregud 😂😂😂.

Nowa, 5 år

Kopiera, fråga ditt barn o skriv ner exakt vad de svarar! :D

1. Vad brukar mamma alltid säga till dig?
-  Ta på dig kläder!

2. Vad gör mamma lycklig?
-  Att kramas

3. Vad gör mamma ledsen?
- Att säga att du inte är fin

4. Hur får mamma dig att skratta?
- Har ingen aning...

5. Hurdan var mamma som barn?
- det vet ju inte jag. Jag fanns ju inte då

6. Hur gammal är mamma?
- jag vet hur gammal jag är, räcker det?

7. Hur lång är mamma?
- Längre än mig

8. Vad är mammas favoritsysselsättning?
- Mysa med mig och Natalie

9. Vad är mamma jättebra på att göra?
- Kramas

10. Vad är mamma inte så bra på?
- Hjula

11. Vad jobbar mamma med?
- Tittar på teve och dator hela dagarna

12. Vad är mammas favoritmat?
- Du äter ju alltid så svårt att säga

13. Varför är du stolt över mamma?
- För att du är min

14. Om mamma var en seriefigur så vem skulle hon vara?
- Batmans flickvän

15. Vad gör du och mamma tillsammans?
- Myser

16. Vad är likt mellan dig och mamma?
- Tycker om att mysa ihop

17. Vad är olika mellan dig och mamma?
- Inte likadant hår

18. Hur vet du att mamma älskar dig?
- Du säger ju det hela tiden

19. Vad är mammas favoritställe dit hon gillar att gå/åka?
- Soffan i köket

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar