söndag 9 februari 2014

Två veckor utan godis!

I fredags hade vi överraskningsfest för Emma. Hon fyllde 30 år och vi vänner ville fira henne. Vi kidnappade henne och sen hade vi en härlig tjejkväll. Riktigt kul. Jag beslöt mig för att vara nykter, ett bra beslut. Drack ett halvt glas läsk sedan blev det vatten resten av kvällen. Och inte en enda godisbit. Var otroligt nöjd och stolt över att jag fixade det. Igår var det mellomys med underbaraste vänner. Och jag åt inget godis då heller. Och inga chips, bara melon och vindruvor. Känns så otroligt bra, två veckor utan godis nu. På tisdag ska jag väga mig igen, jag är ganska säker på att jag då nått mitt första delmål, som betyder att jag få åka till frisören. Jag har redan bokat tid, på onsdag ska jag byta hårfärg och klippa håret! Färg har jag bestämt men inte frisyr...

PUSS!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar