fredag 14 mars 2014

En dag som denna

Vikten har stått still ett tag nu och det känns lite surt. MEN å andra sidan har ytterligare 4 cm runt midjan försvunnit. Så det känns bra. Har börjat röra på mig lite mer med. Promenader i den fina vårsolen, simhallen med barnen igår... Och bikinin jag köpte innan jul var för stor igår när vi var i simhallen. Fick hålla i byxorna för att de inte skulla kasa ner när jag simmade och behån åkte gärna ner när jag ställde mig upp... Jaja, vi var själva så det gjorde inte så mycket. Natalie vågade äntligen doppa hela huvudet under vattnet. Som vi väntat på detta. Och såklart välte en leksak så hon hamnade okrontollerat under vattnet.  Jag stod jämte och plockade upp henne men sen ville hon hem. Hon skrek rakt ut och grät, snacka om att få panik... Jag fick henne att doppa huvudet några gånger till innan vi gick iaf. Hoppas hon glömmer det fort.

Har en massa kul att se fram emot, nästa helg blir det en shoppingdag med mamma. Två veckor efter det händer något, vet inte vad, eller med vilka, men det har med min 30årsdag att göra! Veckan efter har jag tagit ledigt från jobbet så då kommer några vänner för att fira mig. Sen är det påsk och jag är ledig hela påsken i år. Är dock själv med barnen, så vill ni hitta på något, dag eller kväll, hör av er! Sen i maj blir det Robbie Williams i Sthlm! Och i Juni åker vi till Kreta en vecka, sedan är det midsommar och semester. Det går fort nu, gutt!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar