söndag 9 mars 2014

Vilken fredag...

Igår firade vi världens bästa Helena som fyllt år :) God mat, massa vin och en massa prat. Och såklart Mello. Skitlåt som vann så nu lägger vi ner det! Självklart busade vi lite i hennes trädgård på hennes födelsedag, jag och barnen fixade två fina skyltar och blåste upp ballonger. :)
Skyltarna barnen och jag gjorde

Fint gjorde vi det
 
Idag har det varit helt underbart väder så vi var ute i skogen hela familjen och gick. Mysigt och skönt. Sen blev det första kaffet på altanen i år. Annars har dagen varit lugn, lite bakis och skakis.

Vin och ost och kex hos Helena
 
Fredagen blev inte riktigt som planerat då jag fick åka in till Akuten. Men det tog inte så lång tid som tur var så vi hann till Örsjö för att fira Petters mamma på kvällen. Var först på VC men läkaren där skickade mig direkt till Akuten. Jag misslyckades med ett neurologiskt test. Blunda och sträcka ut armarna utan att trilla (jag tappade balansen med en gång) sedan blunda och röra nästippen (den hittade jag inte tyvärr). Men i Kalmar klarade jag det testet, dock inte utan problem. Alla prover såg bra ut så de har fortfarande ingen förklaring till min yrsel, glömska och svårt att se. Har haft problem med yrsel och illamående i över en månad. Jag känner mig konstant berusad. Sen får jag yrselattacker när allt runt om mig börjar röra på sig och gå i vågor. I onsdags så glömde jag låsa när jag skulle hämta barnen (jag är supernoga med det). Sen glömde jag vart barnen var så jag åkte till deras dagmamma som varit sjukskriven i 1.5 ÅR. Och i fredags glömde jag min bankomatkod, det är helt blankt. Har fortfarande inte kommit på den (har haft samma i över två år). Det var lite obehagligt... Blir det inte bättre eller om det blir värre ska jag till läkaren igen och kolla så det inte är någon brist på något... Får vänta ut, se vad som händer...




 Mys i Örsjö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar