lördag 1 mars 2014

Trillade nerför källartrappan

Ännu en mellokväll utan godis. Detta går ju som en dans! Istället för godis och chips ikväll blev det vindruvor, ost och kex. Och en stor tillbringare med kranvatten. Nowa höll sig vaken ända till kl 21, men sen blev det gnälligt. Hon slutade med napp i måndags och hon tycker fortfarande att det är lite jobbigt vid läggdax. Hon frågar några gånger, blir lite ledsen men somnar ganska fort ändå! I torsdags skrämde hon livet av mig och Petter. Hon skulle gå ner i källaren för att visa Petter något, när jag hör hur det börjar dunsa och hon blir ledsen. Då har hon trillat hela vägen ner för trappan med huvudet föra. Förmodligen tappade hon det hon skulle visa och böjda sig framåt för att plocka upp det... Oj vad rädd jag blev... Men det gick bra, inte ens några blåmärken!
Natalie tappade sin första tand i tisdags, hon var så stolt! Och tanden jämte är med lös så snart trillar tand nummer två också!

Den 8 april fyller Nowa 3 år, jag är redan färdig med några presenter. En Monster High-docka, några filmer och gardiner till hennes rum.

Nehej nu ska jag sova så jag orkar jobba imorgon igen!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar