måndag 30 mars 2015

Hål i gatan

Jaha idag var det dags för mätning och vägning igen. Jag har ju följt vikten så visste att det skulle bli uppåt. Så från 66.5 kg till 67 kg, men känns ändå okej för midjemåttet gick från 87 cm till 84 cm på två veckor. Så det fortsätter gå åt rätt håll :)
Idag har vi svullat i oss tacos, och när jag skrev in maten i appen blev jag mörkrädd, jag visste att det var onyttigt med färs och tortillas men herregud. Mår nästan lite illa nu, så många kcal blev det. Jag skulle skrivit i det innan jag åt så hade jag kanske bara tagit mat en gång (dock var jag ju mer hungrig och man måste äta sig mätt). Till mellanmål blir det bara en kopp kaffe nu, sedan något litet till kvällsmat.

Audin har varit på lagning idag, dåliga bromsar, så idag fick vi cykla när Nattis skulle till skolan och hem. Sämsta dagen typ detta året, snöblandat regn som kändes som småspik i ansiktet. Nowa var jättearg på mig för att jag drog ut henne i det vädret... Nu ät det äntligen lite uppehåll, skönt. När vi kom hem förut såg vi att allt regnande idag hade gjort ett stort hål i asfalten där kommunen grävt. Så Petter fick ringa kommunen så ingen cyklar ner i hålet och skadar sig när det blir mörkt.

Nehej nu låter det om barnen ska riva hela källaren, får väl gå ner och kolla vad de håller på med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar