lördag 28 mars 2015

Mobil-inlägg

På måndag kommer jag ha gått upp i vikt. Programmet som räknar ut hur mycket jag ska äta går efter ett fysiskt jobb och att jag motionerar 4-6 timmar varje vecka. Jag har inte rört på mig på snart två veckor pga förkylning och ont i halsen. Inte heller har jag jobbat så mycket sista veckorna och jag har vabbat. Men jag har ätit lika mycket som innan utan att tänka på att jag kanske borde minska. Så jag räknar med ett plus på måndag. Men nu är jag bara lite täppt i näsan och hostar så på måndag blir det promenader igen.
Jag har anmält mig till Linnealunken i maj, det ska bli kul! Måste börja träna inför det. Men denna gången tänker jag inte sätta igång för tidigt efter förkylningen. Vill inte bli sjuk en gång till.
Nattis vattkoppor har torkat och börjar försvinna så på måndag blir det skola för henne igen. Nu väntar vi bara på att Nowa ska få det. Vi ska ju fira hennes födelsedag i påsk, vore ju så typiskt om hon ska bli sjuk då. Speciellt eftersom jaf är ledig i påsk med, jobbar långfredagen men är ledig skärtorsdagen och sedan resten av påsken. Hoppas på fint väder!!
Nehej, sovdax. Förlorar ju en timmes sömn inatt och ska jobba imorgon.
God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar