måndag 14 september 2015

Förändringarnas vindar

Nya trådlösa lurar köpt som jag ska ha på gymmet. Köpt protein-tillskott och satsat på att våga lyfta tyngre. Vad händer då? Jo megaförkyld och inte kunnat träna på över en vecka. Jag är så sugen på att träna att jag blir tokig. Men ont i halsen, ont i bihålorna och hög puls är ingen bra kombo tillsammans med träning. Så jag fortsätter vila, vill inte börja träna för fort och bli dålig.

Två veckor utan hjälp av Viktklubb.se. Programmet är inställt på att hålla vikten, men på två veckor, en vecka med träning och en utan, så har jag gått ner 0.2 kg. Så jag verkar klara mig utan hjälp. Och om jag nu ska bli starkare så kommer jag ändå gå upp i vikt...

Vi håller på och möblerar om här hemma. Skinnsofforna på övervåningen har fått flytta ner till nya rummet. Soffbordet som stått i källaren passade perfekt ihop med dem, nu ska det bara lackas om då det är väldigt fult på ovansidan. Ny och större soffa beställd till teverummet. Soffan som står där nu ska upp till hallen.
Sedan ska vi köpa ett nytt soffbord till nya soffan, men där har vi inte bestämt hur det ska se ut. Vet bara att vi vill ha ett lite högre än det vi har idag.
Kul med förändringar! Även flyttat ekskänken och inom kort ska vi flytta vitrinskåpet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar