tisdag 1 september 2015

Stark är det nya smala

Jaha, la precis en beställning på proteinpulver och några proteinbars från Gymgrossisten. Jag vet inte riktigt om det är något jag behöver, men jag måste få testa mig fram :)
Kändes sjukt bra på gymmet idag. Ska bara lära mig maskinerna bättre så jag slipper gå omkring med min nybörjar-lapp... Har ökat några kilo i några maskiner, det ska kännas tungt och jag ska vara trött efteråt, inte bara, jaha liksom... Inte många kilon extra men ändå.
Imorgon blir det jobb igen, 9.30-19.20. Sedan är jag ledig torsdag och fredag, så då blir det gymmet igen. Styrka en dag och kondition en dag. Sedan blir det nog styrka på söndagkväll efter jobbet. Japp, jobbar helg igen, ska byta helg så blir två i rad...

Nehej nu ska jag måla naglarna

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar