onsdag 15 augusti 2012

Behöver gnälla av mig lite!

Dagen har varit lång. Nowa är konstant ledsen känns det som. Natalie är uppkäftig, tjurig och gnällig. Hela tiden! Jag är så trött på att vara arg och ledsen hela tiden... Ingen ensamtid utan bara trösta, tjata eller bråka hela tiden. De somnar inte förrän nio-tiden och då är jag så trött och hungrig att jag mår illa. Konstant huvudvärk. Det känns som en befrielse att få börja jobba igen. Det trodde jag aldrig att jag skulle tycka! När Natalie blir arg skriker hon högt och gällt. Nu har Nowa börjat med samma sak och hon har temperament! Oj vad arg hon kan bli! Känner att jag skulle behöva några timmar eller en dag utan barn, men vad ska jag göra? Vart ska jag ta vägen?

Published with Blogger-droid v2.0.6

1 kommentar:

  1. Man får gnälla.. Hoppas att det är bättre idag? Puss Annelie

    SvaraRadera