fredag 31 augusti 2012

Jobbet å de då va

Jag vet att allt har förändrats på jobbet. Jag vet att vi har en ny chef. Jag vet att det är en annan stämning på jobbet. Men allt jag minns är hur dåligt jag mådde sist jag jobbade. Hur jag grät i bilen på väg till jobbet. Just nu har jag nästan panik över att åka till jobbet imorgon. Men jag vet att efter imorgon kommer jag att trivas på jobbet igen! Mina kollegor är de bästa och chefen är raka motsatsen till förra. Det kan bara bli bra det här! 9.30-17.25 imorgon och på söndag sedan ledig två dagar innan det blir 6 dagars jobb. Pengar pengar pengar!
God natt!

Published with Blogger-droid v2.0.6

1 kommentar:

  1. Usch ja, jag kände ju likadant. Men jag har det super där jag jobbar nu! det kommer säkert att bli bra för dig med, annars var inte rädd för att byta (kan ju vara svårt att hitta nytt jobb iofs men...) Hela livet påverkas så negativt om inte jobbet funkar. Nu är det bara min man som ska hitta nytt jobb också så kanske vi äntligen kan börja _leva_ liksom.

    SvaraRadera