torsdag 30 augusti 2012

Igång igen

Nu har jag kommit igång lite mer med min träning.. PW i söndags i regnet med Annelie, Zumba i tisdags med Marie och Sara... Och idag var det dax igen... Först 2 km promenad i rask takt med Tuva sen drog jag med mig Petter(!!!) på en runda i Svartbäcksmåla. Gick i rask takt (hade gått fortare om inte Petter bromsat mig) mot slalombacken där vi kämpade oss upp... Sen ner och genom skogen för att hämta Nowa och sedan hemåt. Blev 6.5 km på 1 timme och 10 min så det gick ju inte så fort men det är bättre än inget alls!
Imorgon är min sista dag i "frihet" sen är det jobb som gäller igen... Och som det ser ut nu blir det inga fler barn så nu är det jobb tills pension... .... :) Inskolningen av Nowa går superbra... Lite grinigt när jag är där men så fort jag åker så går allt som på en dans och hon är glad och leker... Så det blir bra på onsdag när det är "på riktigt" för första gången! :)

Läggnigen av Natalie går som på en dans igen... Har försökt ta längre tid på mig vid läggning och sen prata mer INNAN vi går upp till henns rum... Idag kom hon ner en gång men det är första gången denna veckan. Så nu är datorförbudet upphävt och på lördag blir det lördagsgodis igen :) Och alla är glada här hemma.

Nu ska jag parkera mitt feta arsle i soffan innan min underbara sambo kommer hem från jobbet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar