lördag 30 maj 2015

Dagen

Jurassic Park ikväll igen. Får passa på när Petter inte är hemma. Har sett alla flera gånger men de är riktigt bra. Såg ettan på teve för någon vecka sedan. För några dagar sedan såg jag trean och ikväll blev det tvåan. Har inte sett tvåan så många gånger så det var dax nu.
Igår såg jag äntligen Fifty shades of Grey. Var tredje försöket, första gången stängde jag av efter 20 minuter, andra gången somnade jag. Men nu har jag äntligen sett den. Böckerna är ju bara så otroligt mycket bättre!

Jaha, det blev ingen helg i Byxelkrok pga vädret så jag och barnen spenderade några timmar på Ikea istället. Köpte en kiosk till barnen, en ny lampa till Nattis och sedan sommartäcken till hela familjen. Mcd till lunch idag. Sedan lekte barnen i några timmar innan kvällsmat. Sedan tyckte Nattis vi skulle ha disco så hon rullade ner persiennerna i teverummet och hängde upp sin discoklänning i taket (i brist på discolampa). Sedan dansade vi loss i en timme.

Nehej nu ska jag strax sova. Imorgon är det Mors dag. Får se om jag får frukost på sängen, Nattis pratade om det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar