torsdag 28 maj 2015

Hmm

Jag har så ont i halsen att jag knappt kan svälja. Det gör till och med ont bara av att vara. Näsan gör ont och likså bilhålorna. Ska det komma en rejäl förkylning nu med. Lagom till ledig helg och Petter bortrest...
Höften är fortfarande inte bra, hemma funkar det för då rör jag inte så mycket på mig. Men på jobbet gör det konstant ont. Testade några springsteg på min kvällsrunda med Tuva igår men det gör jag inte om på ett tag. Det känns som knivar som skär in i höften... Fan med. Så nu blir det inget springade för mig på ett tag, ska öka mina promenader lite sucessivt. Har gått samma runda några dagar i rad men går lite fortare för varje gång. Och än så länge verkar det funka.

Jaha, får se vad som händer i helgen. Petter är i Barcelona, barnen sover och jag tittar på film.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar