söndag 25 oktober 2015

Filpannkakor

Filpannkakor, det var nytt för mig. Och nja, var väl inte det godaste jag ätit, men ihop med banan och kiwi gick det ner.
Efter frukosten gick vi till Netto för att köpa mer frukt så vi kunde göra fruktsallad. Lite glass fick även följa med oss hem. Sedan bjöd vi mamma på fruktsallad, glass och kaffe. Till middag idag gjorde jag dillstuvad potatis och isterband. Sjukt gott tyckte jag och Petter, Nattis vägrade ens att smaka och Nowa åt bara isterband. (Nej det blev ingen mat till Nattis, man äter det som bjuds, här lagar vi inte två olika maträtter). :)

Nu slappar jag i soffan, barnen sover redan. Imorgon är vi lediga igen, så det lutar åt en promenad till Willys för att hämta ut ett paket, sedan mot Kvantum för att ta ut pengar och sedan kanske förbi frisören och boka en klipptid. Har inte varit hos frisören sedan februari... Hmm, inget jag prioriterat, har behövt en helt ny garderob typ, det kostar!

Nehej nu börjar Solsidan, hej hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar