måndag 26 oktober 2015

Insidan ut

Haft en härlig ledig dag tillsammans med barnen. Långfrukost och lek på förmiddagen. Sedan fruktsallad och glass innan vi gick ut en runda i skogen. Över en timme var vi ute, så himla skönt väder. Vi gick till utegymmet i Svartbäcksmåla sedan gick vi stigar i skogen på vägen hem. Stannade till en kort stund på Pukevallen så Tuva fick springa lös en stund och busa. Sedan när vi kom hem var det dags att laga mat. Egenpanerad torskrygg med potatismos stod på matsedeln idag. Sedan halloweenmys på eftermiddagen och disco.

Hämtat ut mitt paket från Zalando om legat på Willys i snart två veckor. Beställt tre par skor, varav tå par ska jag behålla. Handlat på rean så paren kostade mig 250:- ihop.

Imorgon och på onsdag är det jobb igen sedan är jag äntligen ledig igen ihop med barnen. Då har jag lovat biobesök inne i Kalmar. Vi ska äntligen se Insidan ut. Sedan efter det ska vi äta kvällsmaten på Kalmar kolgrill ihop med Kicki, Vajne, Johan, Linda och Saga...
Sedan är det jobb fredag-måndag. De flesta jobbar måndag-fredag, men inte jag inte ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar