onsdag 14 oktober 2015

Vad får jag för resultat?

Jaha, då hann jag träna innan jobbet idag. Otroligt skönt. Koncentrerade mig på ben/rumpa efter jag kört igenom hela kroppen. Avslutar alltid passet uppe på mattan där jag gör situps och armhävningar. Jag märker när jag gör armhävningarna att jag har blivit starkare. Sen har jag ökat minst fem kilo på alla maskiner utom en. Så träningen ger resultat. Om någon vecka är det dax att mäta och se vad som hänt under dessa två månade som jag gymmat. Ska även ställa mig på min diagnostiska våg för att få veta hur det ligger till med fett, vatten och muskler i kroppen. Hoppas på en ökning av muskler och en minskning av fett (såklart, haha).

Imorgon har jag inte bestämt mig om jag ska träna. Men det lutar åt det då jag sedan inte kan träna förrän möjligtvis söndagkväll, annars tisdag nästa gång. Nästan en hel vecka utan träning är lång tid, det vill jag inte.

Har insett att jag får finnar av mitt proteinpulver jag dricker efter träning. Whey-80 dricker jag alltid med lättmjölk direkt efter träning. Men jag orkar faktiskt inte bry mig så mycket om hyn, är så mycket annat jag är nöjd med när det gäller kroppen, kan inte lägga energi på små detaljer.

Bokat julhyttsill i december tillsammans med Petter, Annelie, Fidde, Helena och Hence. Har aldrig varit på det, inte ens vanlig hyttsill så det ska bli riktigt kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar