tisdag 13 oktober 2015

Gym, gym, gym

En massa spännande projekt på gång nu. Ett samtal på 30 minuter som ni får se resultatet av inom någon vecka. Nu har jag bara en massa bilder att gå igenom ;)

Jaha, träningen går bra. Ökar vikterna lite varje gång, så visst blir jag starkare. Läste dock fel på pappret igår när jag tränade så la på alldeles för mycket vikt vid en maskin. Tyckte det var sjukt tungt men jag fortsatte. Men fixade ett set iaf, sedan fick jag ta bort lite vikter :) Imorgon blir det träning igen. I lördags körde jag mest kondis, igår överkropp och imorgon blir det nog lite mer ben och rumpa. Börjar 10 minuter på löpbandet som uppvärming. Sedan tränar jag igenom hela kroppen, 10-12 set och 3 reps på alla maskinerna och sedan kör jag extra på några maskiner beroende på vad jag bestämt att träna extra hårt. Sedan 10 minuter på crosstrainern innan jag stretchar. De dagar jag inte kör kondis tar hela gympasset ca 70 minuter. De dagar jag koncentrerar mig på min kondition så tar ett gympass minst 100 minuter.

Jag har nästan alltid med mig Nowa till gymmet. Hon älskar att leka i barnrummet, hon ritar, pysslar, tittar på film eller spelar på sin surfplatta. Jag lyssnar på musik i mina nya trådlösa lurar som är svettsäkra. Peppmusik på hög volym gör att allt känns lättare och roligare! När det är kondis som gäller blir det Rammstein, annars har jag en låtlista med blandad musik som jag lyssnar på. Bla Prodigy, Darude, Galantis, Badpojken och Britney Spears.

Nehej nu ska jag strax sova, imorgon blir det gymmet innan det är dax att jobba. Sedan är jag ledig på torsdag, kan nog bli en runda till gymmet då med, sedan jobbar jag långdagar fredag, lördag, söndag och måndag... Planerar hinna med gymmet på söndagkväll efter jobbet...

Puss och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar