torsdag 22 oktober 2015

Seat Leon

VAB står på dagordningen idag. Både Nowa och jag är förylda. Hon mest med en otäck hosta. Är man sjuk får man bestämma mat, så idag äter vi Kycklinggryta med bulgur. Nu fikar vi lite innan vi ska åka och hämta Nattis i skolan.

Nu har vi bestämt vad det blir för bil, en Seat Leon ST kombi. Köper den fabriksny och precis så som vi vill ha den. Dock är det två månaders leveranstid på den, och vi säljer Saaben på lördag. Vi har ju två bilar eftersom jag pendlar till Kalmar för att jobba, så vi får kanske leasa en bil tills vi får vår nya. Eller försöka klara oss på en bil, men eftersom jag jobbar varannan helg blir det inte så kul för Petter och barnen att vara utan bil. Speciellt under jul/nyår när jag jobbar väldigt mycket. Är ledig julafton men jobbar två dagar innan och sedan 4 dagar i rad efter jul. Blir en riktigt tung jul, blir inte mycket mys med familjen alls tyvärr. Blir en massa pengar dock, men vet inte om det är värt det i slutändan faktiskt...

Jaha, inte tränat på en vecka. Först en massa jobb och sen förkyld igen. Så jäkla tråkigt, det kliar i mig, jag vill så gärna träna. Den 1 november ska jag mäta och kolla min kropp för att se vad som hänt sedan jag började gymma. Men har ju fan knappt kunnat träna eftersom jag är förkyld varannan vecka typ. Så himla tråkigt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar