måndag 20 april 2015

Astma/pollen?

Munsår deluxe. Poppar alltid upp när jag är stressad eller sover dåligt. Och sedan vi bytte sovrum sover jag så sjukt dåligt på nätterna. Mitt aktivitetsband mäter även min sömn, och oj vad jag rör mig mycket på nätterna. Är helt slut på morgonen när jag vaknar.

Och min andning när jag springer är inte bra. Tänker ansträngningsastma? Har ju aldrig tränat på detta sättet förut. Eller har jag bara sämst kondis. Vet inte när det borde börja bli bättre? Kombination mellan astma och pollen? Är väldigt täppt och rinnig i näsan, men det är jag ju typ året runt... Det är många funderingar som snurrar i mitt  huvud.

Ah, vägde mig imorse med, varje måndag är det dax att uppdatera viktklubb. 65.7 kg. Det är jag sjukt nöjd med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar