fredag 17 april 2015

Härlig fredag

Haft en härlig dag idag. Upp, få iväg Nattis till skolan. Sedan frukost med Nowa och förbereda lunchen. Sedan promenad med Annelie, 50 minuter blev det ca. Efter det styrde vi bilen mot BHV och dax för att mäta/väga Nowa och testa synen. Synen var perfekt men talet har hon svårare med. Vissa bokstäver försvinner helt och andra uttalar hon fel. Så vi ska till en logoped i Kalmar för att kolla hörsel och sedan få tips med att hjälpa henne uttala ord/bokstäver rätt. Är inte förvånad då jag hör henne prata varje dag ;) Efter BHV åkte vi hem för att fixa färdigt maten och jag ställde mig i duschen. När vi hämtat Nattis åkte vi till Marie, Noelia och Elwisa. En massa prat, gott fika och barnen har lekt massor. Tiden flög iväg.

Nu är det snart fredagsmys. Funderar på en joggingtur innan bara. Dock är min mage i uppror så får se hur jag gör med det...

Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar