måndag 13 april 2015

Game of Thrones

Ikväll har vi firat Nowa igen, denna gång med farmor och farfar. Var på Citygross och köpte en tårta efter jobbet, sjukt god tårta. Och bra pris på den med. Men nu återstår det bara ett firande av Nowa, och det är på H-gården på onsdag. Då ska hon bjuda sina kompisar på Hello Kitty-glass :)

Imorgon är planen att det ska bli en pw med Nowa på förmiddagen. Sedan på kvällen är Nattis första ridlektion, ska bli otroligt kul. Tror jag ser fram emot det mer än hon ;)

Jaha men vikten då, egentligen är det ju bara en siffra. Men jag kan bli lite besatt ibland. Nu är mitt främsta mål att komma ner till 65 kg. Vore så häftigt! Men samtidigt är jag relativt nöjd nu, en tajtare kropp hade ju dock varit najs. Men det kommer det med. Gör mina övningar på kvällarna, ska försöka bege mig till utegymmet några gånger i veckan, sedan jogga minst två gånger i veckan och minst 3 pw. Men det är lätt att sitta och säga att man ska träna, ibland så finns det bara inte tid eller möjlighet. Är iaf glad att jag har mitt löpband för då kan jag träna trots dåligt väder eller ingen barnvakt...

Nehej nu börjar Jordskott snart,  grymt bra serie de första 3-4 avsnitten. Nu är det alldeles för konstigt för mig, men har jag börjat se måste jag fortsätta, måste se hur det slutar.
Alla pratar om Game of Thrones som är tillbaka idag. Jag började kolla på det i höstas, såg väl än 9-10 avsnitt av säsong 1, men jag fastnade aldrig riktigt och har inte kollat på det sedan dess. Och nu har det gått så lång tid så nu måste jag börja om från början igen. Jag tyckte det var jobbigt att hänga med för alla ser likadana ut, jag fick liksom inte hop vem som var vem och då var det svårt att hänga med... Får se om jag ger det en chans till...

Puss och kram, imorgon fyller jag år! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar