tisdag 20 januari 2015

Dagens pass

5 minuters uppvärming på bandet. Sedan joggade jag i 30 minuter. Efter 18 minuter blev det en kortare nedvarvning där jag sänkte tempot för att kunna dricka. Så 4 km på 30 min och 30 sek känns riktigt bra. Men jag tog verkligen ut mig i slutet. Var nära att kräkas, så dålig kondis har jag. Inga intervaller idag, pendlade mellan 8km/h och 8.5km/h i hastighet. Det var grymt kul idag, men det kommer kännas imorgon trots att jag kom ihåg att stretcha idag! Mitt mål att springa Linnealunken, som är 5 km, på under 30 minuter känns som jag klarar utan problem. Linnealunken är ju i början på juni så jag har ju ett tag på mig att förbättra mig.

Bilen gick igenom besiktningen med några få anmärkningar. Så nu kan jag köra ett år till :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar