onsdag 21 januari 2015

Gammalt linne

Barnen hade gått och lagt sig och Petter hade fotbollsmöte i köket. Då sätter jag mig numera inte i soffan och tittar på teve utan jag går ner i källaren till mitt löpband. Idag blev det uppvärmning i 6 minuter för att sedan köra intervaller i 25 minuter, sedan nedvarvning i 5 minuter. Det går bra nu. Jag är uppe och nosar på tempot jag måste hålla för att klara 5 km på ca 25 minuter. Nu ska jag bara orka hålla det så länge. Men det är kul när man ser förbättringar.
Idag tog jag på mig ett gammalt träningslinne jag inte haft på tre år. Sist jag hade det satt det riktigt tajt, det gjorde det inte idag! Första gången jag verkligen ser att jag gått ner i vikt. Tom Petter kommenterade att man såg stor skillnad i det linnet.
Nu ska jag läsa en bok för Nattis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar