torsdag 15 januari 2015

Vad ska jag unna mig?

Sitter och funderar på vad jag ska ge mig själv den dagen jag kommer ner till 65 kg. Något måste jag få unna mig själv. Jag behöver klippa mig men det behöver jag göra ganska snart, vet inte när jag kommer ner till 65. Jag har inte bråttom, bättre det tar lite längre tid för då är det lättare att hålla vikten!
Men, vad ska jag ge mig själv för att jag har varit duktig? Jag har inget speciellt jag vill köpa. Jag skulle gärna ha en SPA-weekend med mina vänner. Det vore underbart kul. :)


BTW, imorse stod vågen på 69.6 kg. Fuskvägde mig lite, ska egentligen bara väga mig på tisdagmorgnar, och helst samma tid.

Nu tittar jag på Rakt in i hjärtat som går på SVT1. Det är ett otroligt viktigt program, men oj vad jag lipar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar