söndag 18 januari 2015

Kryper i kroppen

Jaha, ingen träning på 2 dagar.  Kryper lite i kroppen på mig. Igår var ingen bra dag alls. Stod mesta tiden still i kassan så kom inte upp i mitt mål på antal steg under dagen. Sen åt jag kebab i pitabröd på kvällen. Och råkade dricka 2 st cider. Men man måste få unna sig lite på helgerna. Ikväll när jag kommer hem från jobbet blir det intervallträning på bandet i minst 30 min. Idag står jag ännu mer i kassan så ikväll måste jag röra på mig. Jag försöker gå och röra på mig mellan kunderna men en lördag är det svårt. Men än så länge är det lugnt här så idag hinner jag nog röra på mig lite mellan kunderna. Ska fylla på varor lite med så jag får något gjort.

Idag fastar jag så då ser matintaget ut som nedan:
Frukost: En shake på ca 110 kcal kl 09.00
Lunch; Fisksoppa idag igen, ca 200 kcal kl 12.00
Mellanmål: En shake på 110 kcal kl 16.30 (lite senare eftersom jag ska träna efter jobbet)
Frukt: Banan kl 17.30 innan träning
Kvällsmat: Proteinshake på ca 200 kcal och en kopp te ca kl  20.00

Jag försöker alltid att få i mig något var tredje timma. Speciellt dagarna jag fastar, då är var tredje timma väldigt viktig! Försöker få in att fasta 2 dagar i veckan. Sen blir det intervallträning på tisdag, fredag och söndag. Måndag och lördag blir det ett lättare pass och på onsdag blir det en vilodag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar