torsdag 8 januari 2015

vikt vikt vikt och lite vikt

Jag blir fan tokig snart, att en person ska sprida så dålig stämning på ett jobb. GAH!

Okej, året kunde ju börjat bättre. Men min magkänsla säger att allt kommer lösa sig, på ett eller annat sätt! Lite kryptiskt kanske, men vill inte gå in på mer nu.

Jag har köpt min crosstrainer nu, men inte hunnit använda den än. Men imorgon ska jag inviga den. Sen ska även ett löpband införskaffas. Sen klarar jag mig fram till april/maj när man äntligen kan vara ute i skogen och gå. (Ja jag vet, kläder efter väder, men jag hatar kyla och blåst så tränar helst inomhus). Och att då kunna göra det hemma är ju superlyxigt! Har inte pengar att lägga på ett dyrt gymkort just nu. Crosstrainern  köpte jag för enbart 539:- (Pris på andra ställer 1444:-, Netonnet säljer dem för 799:-, sen 20% rabatt på det och sen hade jag en värdecheck på 100:-). Najs!

Ska ta tag i min vikt igen, har äntligen köpt en fungerande våg. Vikten har stått på 71.2 kg ett tag nu, så nu är det dax att ta i med hårdhandskarna. Vill egentligen gå ner 10  kg till men jag kanske ska vara lite realisk. Mitt första delmål är 70 kg. Sedan 68, 66 och sedan fira stort vid 65 kg. Sedan hålla 65 i några månader innan jag fortsätter neråt. Men ska iaf vara på 65 kg till sommaren. Jag är supertaggad nu. Allevo hjälpte mig i höstas, så nu kör jag ett nytt tag med dem!

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar