torsdag 17 maj 2012

Dejt ikväll!

Började dagen med en kort runda i skogen... Det blev 3.2 km och jag sprang 3 km i streck! Det är jag nöjd med... Eftersom jag sprang på morgonen innan frukost så fixade jag inte mer... Springer hellre på kvällen men det går ju aldrig eftersom jag inte kan lämna barnen själva! Imorgon blir det en pw och så även på lördag är planen. På söndag blir det femman i svartbäcksmåla med Erica som planen ser ut nu!

Ikväll ska jag på dejt med Annelie, vi ska träffas själva för första gången sedan Natalie föddes! Imorgon på kvällen ska vi till Karlsso och Malin och umgås, ska bli riktigt kul, var länge sedan vi sågs!

Nehej snart dax att ta tag i maten, grekisk pytt med kycklingfilé står på menyn idag! 


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar