måndag 14 maj 2012

PW

En pw på 5,6 km blev det med mamma ikväll... Snittade 9 min 8 sek / km och då gick vi och pratade så är nöjd! Imorgon ska jag springa igen, men har inte bestämt mig om jag ska testa rundan linnealunken ska gå eller ej. Dumt att utsätta mina knän för så mycket asfalt... Blir nog att jag går ner till Svartbäcksmåla och springer 5an där. Petter ska iväg imorgonkväll så får se när jag kommer iväg, blir nog tidigare på eftermiddagen...
Besiktade volvon idag... Den gick inte igenom så där rök markisen och trädgårdsmöblerna... OM vi inte lyckas sälja den, Petter slängde in en annons på den... Det är ju dock så att när jag börjar jobba måste vi ha två bilar... Jag kan inte pendla med Saaben som slukar bensin, sen kan inte Petter och barnen vara utan bil när jag jobbar helg... Men, vi har ju några månader på oss att köpa en ny...
Nu blir det sängen för mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar