onsdag 2 maj 2012

Luktar kräks här hemma

Har bytt sängkläder hos Natalie 3 ggr redan... Nu är lakanen slut så har lagt en handduk i hennes säng som ska skydda lakanet tills tvätten är klar! Men sista gången var det bara lite slem...
Nowa kräktes pyttelite en gång sedan inte mer, hon har fått behålla all mat hon ätit och vällingen som förhoppningsvis klarar hon sig! Petter har gått och lagt sig, kan bli en lång natt för oss med lite otur... Alla gånger Natalie varit kräksjuk (typ bara två gånger innan) så har det bara varat i några timmar, men vi får väl se hur det blir denna gången... Bara jag och Petter klarar oss, inte lätt att ta hand om kräkiga barn när man knappt kan ta hand om sig själv!
Börjar få lite panik inför sommaren... Att vara förkyld gör mig inte bikinisnygg... Jag blir tokig! Jag har inte tid med att sitta hemma i soffan och fräsa näsan och hosta sönder mina lungor... Jag behöver träna, om en månad är min deadline och jag har ganska långt kvar! På fredag är det mätdax och jag tror inte det blir en rolig morgon tyvärr...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar